ANUNȚ privind selectia pentru post de casier pe perioadă determinată din data de 01.04.2022 până la data de 31.12.2022

ANUNȚ

Regia Autonomă Administrația Zonei Libere Curtici-Arad, cu sediul în Arad, str.Iulian Grozescu, nr.5, în conformitate cu legislația muncii, organizează selecție în vederea ocupării unui post de casier pe perioadă determinată din data de 01.04.2022 până la data de 31.12.2022, cu posibilitate de prelungire.

    Condiții generale:
In vederea ocupării postului,  persoanele interesate trebuie  să îndeplinească cumulativ următoarele criterii:
- are cetăţenia română şi domiciliul în România;
- cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
 - îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice de participare la concurs pentru postul de casier:
 - studii medii;
 - cunoștințe operare PC;
 - abilități de utilizare casă de marcat și POS;
 - cunoștințe minime de contabilitate primară;
 - abilități de comunicare;
 - adaptare la munca în echipă;
 - să fie o persoană amabilă și prietenoasă;
 - disponibilitate la program de lucru repartizat inegal (inclusiv sâmbata)
 - disponibilitate pentru lucrul pe două schimburi;
 - disponibilitate de lucru pe ambele Platforme care aparțin Regiei, respectiv Platforma Aeroport Arad și Platforma Curtici.

Calendarul de desfășurare a selecției:
-    Depunere dosare in perioada 24.02.2022 – 10.03.2022
-    Selectia dosarelor, afișarea listei candidaților admiși pe pagina web a Instituției (Regiei) si contactarea telefonică a candidatilor selectati, în data de 11.03.2022
-    Depunere contestatii în data de 14.03.2022
-    Solutionare contestatii în data de 15.03.2022
-    Interviu în data de 16.03.2022
-    Anunt rezultate interviu în data de 21.03.2022
-    Negociere CIM si întocmire dosar de personal în data de 22.03.2022
-    Medicina muncii și semnarea CIM în data de 23.03.2022
-    Protectia muncii în data de 01.04.2023.

 Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conțină următoarele acte:

a)    cerere de înscriere adresată conducătorului Regiei;
b)    copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
c)     copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului;
d)    carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/ sau în specialitatea studiilor, în copie;
e)    cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f)    adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării selecției, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate. Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
g)    curriculum vitae.

În cazul documentului prevăzut la lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data interviului.
Actele prevăzute la lit. b) - d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.
Dosarele de înscriere pentru selecția postului de casier se pot depune până în data de 10.03.2022, ora 16, la secretariatul Regiei Autonome Administrația Zonei Libere Curtici-Arad, cu sediul în Arad, str.Iulian Grozescu, nr.5.
Informatii suplimentare email: [email protected] – persoană de contact: Mazilu Luminița.